18. heinäkuuta 2011

Se olis sitten lähtö Piispalaan Kannonkoskelle!

Eilen ei tullut postauksia sillä satun olemaan hyvin laiska :---) Anteeksi.

Kerron hieman eilisestä, niin ette jää paitsi kaikesta jänskästä.
Elikkä elikkä tulin Aleksilta siinä viiden aikoihin kotiin. Mähän olin yötä Aleksilla siis ja meillä oli ooooikein muksvaa. Katsottiin yöllä Harry Potter - Ja kuoleman varjelukset osa1, sillä me kummatkaan ei oltu vielä nähty sitä. Ajatuksena olis sitten mennä kattomaan uusin Potteri elokuviin Ylistaron Matin-Tupaan, mutta eiköhän me eilen sitten muistettu että mähän oon melkeimpä kokoviikon tuola Piispalan perheleirillä... Haha.
Taidetaan siis tehdä niin että Aleksi lataa sen koneellensa, ja joku kaunis päivä katsotaan se koneelta. Oh yeah!

Noo, pitemmittä puheitta tänään siis oon nyt parintunnin sisällä lähdössä Kannonkoskelle, eli perheleirille Piispalaan. Ollaan oltu sielä perheenkanssa toissakesänä, kun olin 13vuotta. Tässä nyt par'aikaa pakkailen kaikkea tarvittavaa laukkuihin niin päätin nyt sitten kirjoittaa tänne postauksen hieman eilisestä ja tän aamun fiiliksistä. Hehheh. Paljoo fiilistelyjä kyllä oo, mutta.... :---D

Konetta ihan turha raahata sinne mukaan, kun uskon, ettei sielä oo nettiyhteyttä :(
Oon sielä maanantaista lauantaihin, joten lauantaina tulen taas postamaan!

- Heihei ♥ (----;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti