29. heinäkuuta 2011

Tampereen reissu.

Nonniin, hahah, en enää ees jaksa pyydellä anteeksi etten oo postaillu tänne nyt pariinpäivään... jälleen.
No mutta asiaan; Olin eilen Tampereella Aleksin kanssa. Ensinhän tää Tampere-reissu meinas jäädä sivu suun, sillä mun vanhemmat ei melkein uskaltanu päästää mua sinne. Pelkäsivät että meille käy jotain. No, paripäivää siitä väiteltyä nää päästi sitten mut! :--) Lähdettiin siinä 7maissa aamulla junalla kohti Tamperetta, ja palattiin sieltä n. 8maissa illalla Ylistaroon. Hauska päivä kieltämättä!

Laittaisin tänne ostoksistani kuvaa, mutta eihän mulla oo sitä kameraa... Hohhoh.
Meinasin ostaa sen tuolta Tampereelta, mutta isä sano että kannattaa ostaa mieluummin netistä, kun saa kuulemma halvemmalla. Nooo, kattoo nyt sitte.
Rahaa ainaki meni sielä ja nytkun niitä kuvia en tosiaan voi tähän laittaa, niin kerron, mitä ostin.

- Turkoosi kauluspaita, 4.90e (ginatricot)
- Keltainen 'rantapaita', 4.90e (-||-)
- Oranssi-valkoinen pitkä toppi, 2.90e (-||-)
- Turkoosit & valkoiset sukat, yht.1.90e (-||-)
- Pinkki 'toppimekko', 26.90e (VeroModa)
- Valkoinen tuubimekko, jossa pikkuista röyhelöä, 19.90e (H&M)
- Musta-vihree-lime raidallinen löysä toppi, 9.90e (-||-)
- 3kpl pikkareita, 7,90 (-||-)
- Valko-harmaa raidalliset rintsikat, 12,90e (-||-)
- Keltainen lyhyt mekko, 2e (Hervannan yhdeltä kirpputorilta)
- Limenvihreä laukku, jossa mukavan pituinen hihna, 1e (-||-)
- Nilkkakoru, 4.95 (Stockman)
- Barbapapa huopa, 13.90e (BR-lelu)

Tossa pitäis olla kaikki, ellen site unohtanu tohon kirjottaa jotain.

Käytiin siis tosiaan Hervannassa bussilla viemässä Aleksin isoveljelle, Santulle, kännykän laturi ja tämän nalle... Hihi, tuitui♥ Hevannassa käytiin sitten Duo-ostoskeskuksessa ostamassa hieman mässyä mm. limsaa ja vaahtiksia, ja käytiin samalla kirpparilla, kuten tosta mun ostoslistasta jo huomasikin :) !

Ja tuola Br-lelu myymälässä tapahtu semmoinen hauska sattuma, että myyjä taisi luulla mua aikuseksi... D---:
''Olisko sulla clubi-korttia?''
- ''Eei ole.''
''Haluaisitko semmoisen?''
- ''Joo no vaikka.''
''Okei, elikkäs lapsesi saa sitten synttärilahjan meiltä, mennäänhän täyttämään tänne tietokoneelle tätä... :)''
Olin siinä ihan hämmentyneenä ja seurasin myyjää sille tietokoneelle.
Hetken se siinä sääti että sai sen lomakkeen täyttö systeemin siihen, ja ensimmäisenä täytettävänä kysymyksenä oli, lapsen etu- ja sukunimi. Tuijotin hetken sitä ruutua kunnes myyjä kysyy;
''Noniin, tähän sitten lapsesi etu- ja sukunimi.''
- ''Ei oo..''
Myyjä kattoo hetken mua ja tokaisee;
''No, onkos sulla sitten jotain muuta kelle voisit sen lahjan antaa?''
- ''Öö no onhan mulla pikkuveli.''
Se kävi ja ruvettiin sitten täyttämään... Hahhah :------D

Ja illan päätteeksi sitten lähdettiin takaisin kotiin ja Aleksi jäi meille yöksi taas :)

1 kommentti:

  1. Nyt mä en enää kehtaa käydä kattelees Disney-barbeja ja My Little Ponyja, ku pelkään että käy noin.

    ... Paitsi et voisin kyl väittää et Hanna on mun tytär.

    VastaaPoista