15. marraskuuta 2011

Nyt voisin taas piiitkästä postailla.



Oonko ees laiska tän postailun suhteen? Ensin oli jumalaton hinku perustaa oma blogi ja olin niin varma, että tuun postaamaan sinne jokapäivä. Toisin kävi. Tää on nyt sattunu viimeaikoina venymään, ja näköjään viimeks oon postannu tänne syyslomalla! D--: *emma tekee parannuksen*, YRITÄN olla aktiivisempi tällä blogipuolella tästedes. Helpommin sanottu kuin tehty, heh.

Joo mutta mistäköhän aloittaisin... Oon viettäny kavereiden ja Aleksin kanssa nyt aikaa, kokeita on ollu jonkinverran ja sitä rataa. Lauantaina olin Aleksin kanssa Vaasassa, rintsikka ostoksilla! Joo, se siis oli makutuomarina... :-------D (Hetkonen, kirjotetaanko se yhteen?) Aikaa meni kauheesti sopivien etsimiseen mutta loppujenlopuksi sain ostettua. Reissussa huomattiin että Aleksilta oli kadonnut päälle 5euroa, jonka johdosta jouduin lainaamaan sille rahaa junalippua varten, että päästäis pois sieltä sitten.

Tänään oli sitten matikankokeet, jota tehdessä totesin, että olisinhan mä voinu paremminkin niihin lukea, sillä koe oli... Höm... Vaikea? Taino, emmätiiä. Jotain siltä väliltä. Toivotaan nyt vaan sitten parasta.
Tossa aamulla oli muuten hienoa kattoa lämpömittaria, joka näytti -2.3 astetta ulkona... Onneks iskä sitten heitti mut autolla kouluun pikkuveljen kanssa, ettei tarvinnu kävellä/pyöräillä. Tuo piha on nimittäin ihan sairaan jäinen... Sain kokea sen liukkauden kun jouduin kävellä kotiin. Kuinkakohan monta kertaa silläkin matkalla meinasin vetää lipat? :---D

Olin tossa pihalla hetkisitten vähän kuvailemassa, kuvat varmaan huomasitteki jo!

Ps. Janina on innolla odottanut uutta postausta, joten kiitokset tälle innokuudestaan lukea meitsin blogia! (--:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti