23. marraskuuta 2011

Tälle päivää hieman galluppia.

Esittele itsesi ja elämäsi noin suurin piirtein:
Olen pirteä ja energinen tytsy, joka rakastaa kaiken laista käsillä tekemistä, pikkutarkkaa hommaa, kuten
neulominen tms lankapuuhat ovat ihan ykkösiä. En syö punaista lihaa, eli olen semivegetaristi. Kuuntelen aina musiikkia samalla kun olen koneella, 
ja olen muutenkin musiikillisesti lahjakas. Soitin päälle 2vuotta Rough Enough nimisessä
pändissä rumpuja, joka nyt sattui hajoamaan viimekesänä. Minulla on maaaailman ihanin poikaystävä,
lällällää! Oon seurustellut vuoden ja päälle 2kuukautta, ja muutenkin elämäntilanteeni on tällähetkellä oikein hyvä. Eräitä huonoja puolia minusta ovat; huolimattomuus, jatkuva asioiden unohtelu, enkä osaa siivota jälkiäni jos en siihen erityisesti panosta. (Tästä syystä huoneeni teema on kaatopaikka.)

Minun vanhempani:
Mulla on huippu vanhemmat, jotka osaa tehdä oikein mahtavaa ruokaa, omnom!
Tarviikohan tässä muuta sanoa? :-D

Tätä olen syönyt tänään:
Aamulla taisin pistää poskeen pari monenviljan leipää, jonka päällä kalkkunaleikettä ja juustoa, ja join
maitoa. Koulussa ruokana oli puuroa kera manssikkakiisselin. Oli muuten iha sairaan hyvää, etenkin se kiisseli! Koulusta kotiin tultessa taisin vetästä naamaan taas pari leipää ja join porkkanamehua (namnam!).
Ja jokinaika sitten ruokana oli jotain missä oli suikaloitua perunaa ja jonkun 
hämärän juuston paloja, en sen paremmin osaa sitä kuvailla :-D Kyllä, näin mun sanomana se saattaa
kuulostaa aika... Hmm... No se siitä.

Parasta musiikkia:
Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, kuten mun tiedoissakin taitaa lukea.
Tällähetkellä meitsin listoilla soi;
One Direction - Gotta Be You
Selena Gomez - Love You Like A Love Song
BIG BANG - Go!
Alyssa Reid - Alone Again
Eric Saade - It's Gonna Rain
Eric Saade - Masquerade
Cinema Bizarre - Heaven Is Wrapped In Chains
SHINee - JoJo
Mikael Gabriel - Rakastu Räppäriin
Mohombi - Coconut Tree

Monet jo moneen kertaan kulutettuja biisejä, mutta ite oon sellasta tyyppiä, ettei mielestäni _hyvät_biisit_ voi vanheta oikeestaan koskaan liikaa! Tuosta puuttuu hyvin moni kappale, mutten kehtaa nyt täyttää koko merkintää pelkillä biisien nimillä.
Minun päiväni:
Heräsin normaaliin tapaan 7:00, ja tälläkertaa myös kans nousin siihen aikaan!
Yleensä laitan torkkua 7:20 saakka, ja sitten tuleekin jo kiire kun kouluun täytyy lähteä kahdeksan maissa, heh. Tänään oltiin ekaa tuntia poissa koululta luokan kanssa. Lähdettiin yhteiskuntaopin opettajan kanssa Seinäjoen käräjäoikeuteen seuraamaan oikeudenkäyntiä. Meille tarkoitetussa oikeuden käynnissä ei vastaaja saapunut paikalle, joten istunto kesti lyhyeen. Jäätiin kumminkin kuuntelemaan toinen istunto, jossa oli vastaajakin päässyt paikalle.
Kun pääsin koulusta kotiin, sain hirmusen siivousvimman ylleni (tää on toodella harvinaista), ja sen seurauksena sain aikaan siivottua oman huoneeni! :------)
....Ja sit oon ollukki koneella.
Paras ystäväni:
On yksin kertaisesti sanottuna; PARAS.
Oon tuntenu Hannan jo päälle 9vuotta, eikä mikään saa meitä eroamaan. Ollaan koettu ja tehty ties minkälaista, ja niistä jäljellä jos jonkinlaiset muistot! :---D Hannan kanssa syntyy mahtavaa läppää, ja jotkut läpät on kulkenu jo vuosia meidän lauseissa. Eiköhän se näin ole... Harmittaa vaan kun nähdään suhteellisen harvoin. Asutaan kattokaas eripaikkakunnilla. Minä Seinäjoella (Ylistarossa) ja Hanna Lappajärvellä.
Ollaan molemmat asuttu Seinäjoella joskus aikoinaan, jonka takia siis tunnetaan.
Mutta niin, tää mun tyttö on jotain niin huippua, tyhmää, idioottia, söpöä, keharia jne... Kaikella rakkaudella Hanna KUN satut lukemaan tän :-) (Sä kans muute sitte luet...)

Käsilaukussani:
(Niin missä niistä?) Noh, sieltä löytyy karkkipapereista tms roskista kukkaroon kaikki tarpeellinen ja ei niin tarpeellinen.

Mitä minulla oli päällä tänään?
Harmaat sukkahousut, Tummanharmaa/musta puolihame, harmaatoppi jonka päällä keltainen ohut löysä puolipitkä hihainen paita. + alusvaatteet.


Tämä saa minut voimaan paremmin:
Ystävät, ja se maaaailman ihanin poikaystävä; Aleksi♥
Ja tietysti päivänpiristys on porkkanamehu tai vissy jos sitä sattuu olemaan jääkaapissa kun sen avaan koulunjälkeen.


Tähän pyrin:
Pyrin parantamaan keskiarvoani, ja tällänäkymin taidan sitä parantaakkin.
Kasiluokan kevään keskiarvo oli 7.8, ja nyt olisi tavoitteena väh. 8.0.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti