16. marraskuuta 2011

Tämmöstä keskiviikko fiilistelyä.

... vai miten sen nyt ottaa. Kävin tänään koulusta päin terkkarilla kysäsemäs siitä terveyslapusta (mikä lie), jota tarvitaan mopokortin hankinnassa. Oon nimittäin hukannu sen. Tyypillistä multa.  Tää sitte sano että mun täytyy koulun jälkeen käydä terveyskeskuksesta hakemassa semmonen, ja niin mä sitte kävinki! Nyt on se sitten pois alta. :--)
Vaikka oon täyttäny jo suunnilleen puolivuotta sitten sen 15vuotta, niin oon vasta nyt hankkimassa korttia. Ei oikein aiemmin oo jaksanu ja melkeimpä jätin koko kortin hankkimatta! Oon käyny jo teoriatunneilla Seinäjoen Movialla, ja mulle on asetettu jo ajotunteja pariinki otteeseen, mutta joka kerralla ne on sitten peruutettu kun en oo muistanu hakea tuota terveyslappusta minkä tänään sitten hain, ja kuvat täytyy saada vielä siihen korttiin ja tsillee, hih.
Mutta nyt kun saan nämä kaikki kuntoon, niin ajan kumminkin kortin sitten ehkäpä keväällä vasta, sillä ei oikein huvita tuola jäänpäällä ajella, eikö? :-------D


Mutta juu, tänään oli koulussakin ihan rentsi päivä. Pitäs tänään saada vissiin väsättyä toi Sannan synttärikorttikin valmiiksi kun en täks päiväks olis saanu sitä millään valmiiksi. Nimittäin se on hyyyyvin laaaaja kortti vai miten sen nyt vois sanoa.

Kuvaa en nyt saanu tällepäivää aikaseks, pahoittelen. )--:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti