24. joulukuuta 2011

God Jul :-)


Nyt ollaan sitten masut täynnä jouluruokaa tms herkkua että huhhuh!
Tätä vuottakin enää jäljellä vain 6 päivää, jos oikein laskin... Aika menee kyllä yllättävän nopeaa.
Seuraavan viikon aikeissa olis sitten käydä Hannalla, viettää aikaa Aleksin kanssa ja piipahtaa maanantaina kattomassa perheen kanssa kuinka mummi jakselee.
Ja tässä ne joulun tärkeimmät (vai mitä?), lahjat!




+ Noiden lisäksi violetin maton ja 20euroa rahaa!
Oon kyllä niin tyytyväinen tuosta järkkäristä... Sitä ollaan odotettu, ja olin jo lähes varma ettei porukat sitä mulle ees ostais, mutta tässä sitä ollaan. Yllätyin! :-D
Nyt tuo kamera on saanu olla tuossa latauksessa jo jonkinaikaa, että kohta vois heiman tesmaillakkin.

Pakko mainita että näin joulun kunniaksi puin tahallaan päälleni punaisen topin tuomaan tämmöistä tonttumaista tunnelmaa. Heheheh, olin myös lähes kokopäivän tonttulakki päässä. Nyt on vähäsen jo sitä kauan odotettua joulufiilistä, vaikkei tuola pihalla sitä lunta juurikaan enää olekkaan ja pakkastakin on alle asteen verran mutta what evöööör, nää jouluvalot ja kuusi ja hyvä ruoka luo tän tunnelman!

Oooikein rauhaisaa joulua jokaiselle




2 kommenttia:

  1. 1100D on aika mahtava. Onko toi oranssi läppärilaukku?

    VastaaPoista
  2. Totta! Rakastuin canoniin, mun vauveliin, ensimmäisen kuvan otettuani♥ Mutta joo se oranssi on läppärilaukku, mutta oma läppäri ei sinne valitettavasti mahdu. Ehkä sitten seuraavana jouluna toivon uutta, pienempää läppäriä, niin saadaan tuollekkin käyttöä! ;-)

    VastaaPoista