31. tammikuuta 2012

Every night in my dreams, I see you. I feel you.

aaa
aaa
aa
aaa1
Oon täs alkanu aattelemaan, että toisaalta voisin peruskoulun jälkeen lähteä lukioon sittenki, enkä amikseen vaatetusalalle. En osaa päättää, aaarrh! Noh, yhteishakuja odotellessa...
Meitä oli mun luokalla tänään vain 6 oppilasta mut mukaan lukien, koska puolet poissaolleista oli tutustumassa Seinäjoen lukioon, ja toiset puolet oli vaan kotona kipeenä kaippa. Tunsin tänään oloni kyllä niin yksinäiseksi kun olla ja voi, koska Jenna, Sanna ja Maiju oli kaikki poissa niin mulla ei luokassa ollu sitte juurikaan ketään sellasta kaveria, jonka kanssa vois jutella syntyjä syviä ja heittää äly huonoa läppää. Nyyh. Noh, mä kestin yksinäisyyden kuin mies, kyllä! Nyt joku aattelee, että miks ihmeessä en hengaillu sitte Aleksin kanssa; Se on lomailemassa parhaillaan Egyptin auringon alla.
Joo, ette arvaakkaan kuinka oon tässä ikävöiny tän parinpäivän ajan... Tuu jo takasi! )-:
Mutta asiaan; tää tytteli vois mennä kohtapuoliin lueskelemaan huomisiin biologian kokeisiin.

1 kommentti: