24. tammikuuta 2012

Meikkipostaus.

åå

Aattelin laittaa jonkinlaisen meikkipostauksen tähän väliin.
Kerron pikkasen mun arkimeikeistä ja muusta mukavasta! :--)

ååå
Tää Sephoran ripsari on mun ehdoton suosikki, mitä oon koskaan kokeillu! Ostin sen viimekesänä Tsekistä, eikä sitä tietääkseni saa suomesta. Harmi... Toi on kestäny yllättävän kauan muihin mun kokeilemiin ripsiväreihin verrattuna. Rakastan tota! Yli puolivuotta se on mua palvellut lähes jokaisena päivänä.

ååååå
Mulle on aivan sama, mitä puuteria käytän, kunhan se on oikean väristä ja pysyy hyvin iholla. Vaikka tää h%m:n puuteri onkin mitä halvinta, on se ihan käytettävää.
Edellinen puuteri oli Lumenen mineraalipuuteri, joka kului iha sairaan nopeeta kesän ja syksyn aikana, sillä en käyttänyt meikkivoidetta juuri ollenkaan.

ååååååå
Kulmakynä on mulle kaikkikaikessa, sillä en tällähetkellä omista kun pari kulmakarvahaituvaista, joten piirrän kulmani itse. Kova kasvatus on kyllä käynnissä! Kulmakynä tuo myös väriä kulmiin, että vaikka mulla kuinka ois 'normaalit' kulmat, niin käyttäysin kynää kaikesta huolimatta. :--D

åååååå
Emmä niin hirveesti luomivärejä käytä... Mutta toi luonnonvalkoinen väri on kyllä kovassa käytössä. En laita sitä niin paljoa että se erottuis luomella kauheen hyvin, vaan sillei hyllitysti ja siististi. Silmät näyttää jotenkin raikkaammilta (?) voiko noin ees sanoa? :D:D Ostin tuon luomiväripaletin lähes noiden maanläheisten värien takia. Järkevää? - Kylkyl.

åååå
Tässä on mun luottomeikki - Meikkivoide! Rakastuin tähän heti ekalla kokeilukerralla, enkä sen jälkeen ookkaan vaihtanu. Tuntuu ettei naamalla ees olis meikkivoidetta, sillä tää on niin kevyttä iholla ja peittää hyvin ihosta mm. 'värivirheitä'. Ainoo huonopuoli on tän hinta. Ok, ei varmaan kallis sellaiselle, joka tosiaan sitä rahaa oikeasti omistaa, mutta tälläiselle, joka ei sitä niinkään omista. Ainakaan tällähetkellä! Mutta laadusta kannattaakin maksaa, hihi. :)

åååååååå
Mulla ei oo väliä myöskään poskipunan kanssa. Olkoot mitä on, kunhan vaan on oikeen väristä! Tän oon tainnu pöllästä joskus vuonna omena ja banaani äidin kätköistä, ja hyvin on kestäny tähänki päivään asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti