20. helmikuuta 2012

It's not me, it's not you, there's a reason.

a
aa
aaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaa
aaaaaa
aaaaa
aaaa
aaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaa
aaaaaaaa
aa
aaaaaaaaa
Rehasin tosiaan tänään kameran kouluun, että saisin pikkasen ikuistettua kuviksentuntia. Koulusta puheenollen; saatiin vihdoin ja viimein fysiikankokeet takasin. Olin lähes satavarma että paperissa komeilee 7 tai vastaava numero, mutta ei, eipä komeillu. Hymy nous korviin ku näin paperissa 8½! Noh, se siitä tuuletuksesta sitte.
Aattelin tänään saada aikaan huoneen supersiivouksen, sillä tein kaaaaarseen löydön eilen illalla ku tsekkailin kaiken maailman hyllyihin ja kaappeihin et mitä kaikkee mä oikeen omistankaan. Eiköhän yhen laatikoston (tyyliin koskaan siivotun) ylälaatikon 'katossa' roikku hämähäkin seitistä muumioitunu hämis, yyyy.
En taida sitä sieltä ominvoimin saada, koska... Mulla on hämähäkkifobia. )-:
Eilisestä sen verran, että olin käymäs Aleksilla! Tietysti oli sulosta meininkiä kuten aina. Äskenki tää mulle soitteli ja kysy, että laitanhan mun tulevaan postaukseen meistä kuvan, mitä eilen nyt otin, mutta nyt kävi näin että ku selailin niitä kuvasia, niin joko ne oli tärähtäneitä tai väriltään huonoja. Anteeks raksuli!

4 kommenttia:

  1. Ylinättei noi teillä (?) pihalla otetut kuvat :-D Hyi minä.

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos:--) Ja hissuksee, oot söppänä!

    VastaaPoista
  3. aivan ihania kuvia! ja oot tosi nätti:)
    käythä so-reckless-so-good.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Lotta: Paaaljon kiitoksia! Käyn tsekkaas blogis. :-)

    VastaaPoista