18. helmikuuta 2012

Kirppislöytöjä taas vaihteeksi.

2012-02-18 iuasgd2
2,50e
2012-02-18 iuasgd
2,90e
2012-02-18 iuasgd1
7,00e
a
2,00e
Oon näköjään addikoitunu pitkiin paitoihin ku niitä joka kerta tarrautuu mukaan... Mutta joo, en tosiaankaan voinu olla rakastumatta noihin mun paita löydöksiin!
Vaikka alimmainen paita olikin aika hintava kirpparivaatteeksi, mun oli pakko ostaa se mun viimeisillä roposilla mitä tuolta kukkaron pohjalta ny sattu löytymään. Ah, katokkaa ny! Okeoke lopetan.
Olin siis tänään Seinäjoella kiertelemässä vaihteeks taas parit kirpparit ja nää tarrautu mukaan. Tosta leffasta en oo ollenkaan varma että oonko nähny sen. Jotenkin himmee muistikuva on, että oisin kattellu sen Hannalla joskus vuosia sitte. Ei oltu ainakaa hinnalla pilattu jos tajuanki että oon jo sen nähny. Huomisen aikeet onkin sitte tähdätty tonne 10km matkan päähän, Aleksille. :-)
Hyvää lauantai-illan jatkoo kaikille!

4 kommenttia: