10. helmikuuta 2012

Pidennykset!

Tää päivä meniki siihen, että heräsin tavalliseen tapaan aamulla ja vietin aikaa koulussa kunnes koulu loppui tältä viikkoa. Jes viikonloppu! Toisaalta ei voi sanoa 'tavalliseen', sillä laitoin herätyksen puoli seiskaksi, sillä oli pakko vielä lueskella fysiikan kokeeseen, joka siis pidettiin tänään. Koulupäivän päätteeksi päädyin Aleksille joka anto mulle pari kivaa tuliaista sen egyptin matkalta! - Kiitos.

Ja sitte ku tulin kotiin, raahasin mun raskaan laukun tähän pieneen luolaan ja olin jo avaamassa tyyliin konetta kunnes... Kappaskappas mitä mun sängyllä olikaan; viikon ajan odotetut hiuspidennykset! Voi luoja miten ne saiki mun kasvoille leveän hymyn aikaan :---Dd Iso kiitos muuten pidennyksien tilaajalle; Elina! Jos nyt sitte sais aikaseks värjätä ne tässä tän vklopun aikana, niin voisin sitte maanantaiks laittaa uudet hiukset päähän muiden ihasteltavaks sopivasti kouluun. No okeiokei... Mutta siis aziaan. Yritin saada niistä Kemijärven kirpparilöydöistä kuvaa, mutta en saanu itteäni miellyttävää kuvaa niistä, joten tässä sitä ollaan. Saatte olla näkemättä mun paria vaatekappaletta, vaikka niin lupailin kuvailla ne teille tähän postaukseen. Sorry guys. Ja mikä pahinta; eräs paita minkä ostin, oli iha sairaan upee ja odottelin sitä jo eilenkin pesusta ja tänään kun sitten sovitin sitä mun haaveet kaatu. Se ei ensinnäkään näyttäny edes hyvältä mun päällä ja hihat oli ihan älyttömän kireet, jonka johdosta leikkelin ne pois. (Nyt kaikille herää mielikuva pitkähihasesta trikoopaidasta jonka hihat oon leikelly pois...) Ei, näin se ei ole. Sitä paitaa ei osaa oikein sanoin kuvalla, mutta sen sanon, ettei se hirveen pahannäkönenkään hihattomana ole, nyt se mahtuu mun päälle! :-)

2012-02-10 semmottis

2 kommenttia:

  1. Nyt Emma kuvaa noista hiuksista ku oot kiinnittäny ne! :)

    VastaaPoista
  2. Jeps, huomenna hiusväriostoksille vaan nii sitte !(-:

    VastaaPoista