18. maaliskuuta 2012

You're moving around and heavenly you move in town.

motuus 001
motuus 005
motuus 009
Päätin nyt kirjotella tämmösen pikasen postauksen tähän väliin, ku ei oo oikeen mitään muutakaan tekemistä just nyt. (-:
Lauantai aamupäivällä lähettiin äipän kans Seinäjoelle, taas. Ylläriksi ei voitu taaskaan välttää kirppareita, joten kävästiin niin Ullakolla kuin myös Lakeuden shoppiksella. Tälläkertaa vastaan ei tullu mitään vaatetta, kuten kuvistakin huomaa, vaan; meikkipussi ja laukku! Olin ooooikein happy ku löysin ton meikkipussukan, sillä oon ollu aikeissani ostaa semmosen täs lahiaikoina, koska noi vanhemmat pussukat on jo niin kuluneita ja kauhtuneita/liian isoja tai pieniä. Toi on just mukavan kokonen, ja sinne mahtuu kaikki tärkeimmät meikit!
Toi laukku oli yksinkertasesti niin sulonen, etten voinu jättää sitä sinne kirpparille pölyyntymäänkää. Vaikka mun laukkusaldo on ihan päätähuimaava en voi sille mitään että rakastan niitä. Ainahan mulla tilaa tommoselle pikkuselle löytyy, taino... Miten se ny sit ottaa ku mun kaapin 'laukkuhyllystä' melkeen romahtaa kaikki päälle kun oven avaa, ei siinä mitää! Molemmat löydöt olivat siis yhteensä 4euroa.
Seinäjoen reissun jälkeen siivoilin mun huoneen ku se oli taas päässy karseeseen kuntoon ja sen jälkeen lähinkin Aleksille yökyläilemään. Hauskaa sunnuntai illan jatkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti